Jag hade tänkt ha...

Skrivet den: 2007-09-05 | 23:32:20
... en riktigt fräck rubrik på mitt första inlägg, men jag ville inte sticka ut ur mängden direkt (det kommer så naturligt ändå.) Jag heter då Lisa och har länge tänkt skaffa blogg, det har bara inte blivit av förän nu. Förhoppningsvis ska jag inte tråka ut er( om jag gör det, säg till så skärper jag mig direkt! :)

En annan sak jag hade tänkt ha var en sån där jättelång lista som berättar lite väl mycket om människor, men ni får nöja er med 2 otroligt coola infon om mig istället.

* Jag har, ända sen jag var liten, haft jättelätt för att somna i bilar. Typ så fort jag sätter mig i en bil blir jag trött och somnar även om vi bara ska nån mil. Konstigt? You tell me.
* Jag älskar att läsa bloggar! Kort och gott. Och jag håller på att skärpa mig med att kommentera, måste bli bättre på det..

Var det någon som såg första avsnittet av Heroes ikväll? Har varit sugen på att se det, men cheerleadingen kom i vägen, men jag klagar inte, det såg verkligen skitroligt ut och jag längtar till på söndag. Känn peppen!

Nej, nu hör jag riktigt hur sängen ropar på mig, dags att kila.. 
Puss&Kram! 

Kommentarer
Postat av: klotter

Ohh ja,peppepp! Måste adda dig som vän här på bloggsidan

2007-09-06 @ 16:22:51
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0