Jag föll för grupptrycket

Skrivet den: 2007-09-06 | 13:20:36

Du:
ögonfärg: Tråkigt nog blå
hår: irriterande rakt, axellångt, brunrött, snelugg och uppklippt

längd: Jag har planer på att överta världen med mina 159 centimeter
använder du smink: Ja, varje dag
favoritmat: Jag kan skriva en hel kokbok med mina favoriter. Mammas Pasta Carbonara är dock to die for
klädstil: Det som finns i garderoben. Ganska ledig stil om du frågar mig
Personlighet: Jag försöker vara glad så ofta jag kan och förhoppningsvis lyckas jag
Favoritband: Musiktokig som jag är har jag hunnit samla på mig en hel del favoriter men i topp finner du Relient K, Fall Out Boy, Foo Fighters, McFly, Paramore, The Breeze The Breath( lokalproducerat, oja!) och The Fray
Favoritlåt: Och jag tyckte den förra frågan var svår.. För mig handlar det om vilket humör jag är på, men ni lär ju få ett par av mina favoritlåtar länkade om ni fortsätter läsa min blogg :)
Talanger:  Alla har någon talang, jag har bara inte hittat min än
Senaste låt du hörde
This Week The Trend- Relient K
Största intresse:  Musik och allt som hör till. Lyssna, spela, sjunga, dansa. You name it, I love it!
Går du i skola: Japp
Framtid:. Den ligger framåt i tiden
Tycker du om musik: Refererar till tidigare svar

Allmänt:
Bästa vän: Jag har ett par nära vänner som vet i princip allting
Är du kär: Öppen för förslag

Vem stör du dej på: Känns dumt att måla ut någon och få crap för det sen
Vem vill du vara som: Mig själv, jag skulle bara se dum ut som någon annan, men om jag måste så skulle jag paxa att få vara Hayley i Paramore
Har du vart på någon konsert: Inte riktigt konsert, men spelningar har jag varit på  
Har du glasögon eller linser: Nej, jag har belönats med bra syn
Har du ljugit för din bästa vän: Jag är nog inte ensam
Har du mycket pengar: Jag är inte överröst av cash, men jag klarar mig  
Har du bjudit ut någon: Nej, och aldrig blivit utbjuden heller för den delen
Vem var den första du kysste: Jisses, jag pussades med många när jag var mindre, men kysste?... Jag kommer ärligt talat inte ihåg ( det står mellan två, vet inte om jag kysste den ena riktigt, men jag ska inte skämma ut dem så mycket.)
Favoritstad: Inte riktigt en stad, men Nordbukt i Norge

Shoppar du: Jo, ibland lite för mycket
Vilka språk kan du: Svenska, English och Español
Favoritshampoo: Elvital- nägonting.. Röd flaska.
Har du stora fötter: Normalstorlek, 37
Är du nöjd med dej själv: I omgångar, finns tider då jag inte tål mig själv och ibland kan jag faktiskt vara riktigt nöjd..
Är du blyg: Beroende på situation, men oftast ja :(
Var är du nu: I Anton( storebror)s rum, sitter i hans soffa xD


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo, precis :/ Menmen..Haha så kul ;D hoppas man får se dig ;D Sjöng du? :O

2007-09-06 @ 16:13:27
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Klotter

HAHA jaaa den e bäst!

2007-09-06 @ 16:20:02
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0