Jag ber om ursäkt

Skrivet den: 2007-09-24 | 21:29:29
Ett förlåt börjar jag detta inlägg med eftersom jag har varit usel på att hålla er uppdaterade om mitt o så viktiga liv. Jag har ivrigt försökt ta mig ut i webbvärlden, men utan framgång. Hoppas att det uppkopplingen håller sig tills slutet av detta inlägg.

Dagen har varit fylld av spektakel av olika slag. Lunchade med Emma och Lina på MAX (mums!) Skolan gick väl.. helt okej.. Vet inte hur skolfotot, som vi för övrigt tog idag, blev så värst bra. Bättre att ställa in sig på något dåligt så kan det bara bli bättre, right? Efter skolan var jag lite smått irriterad och det kändes som att min kroppstemperatur låg på hundra grader... Jag begav mig till Balderskolan där jag träffade en annan Lina och tillsammans väntade vi på Cajsa och Magda. Kring fyra slutade de och vi gick och åt på Subway, MUMS!!!!
          image49

Det var verkligen skitgott. Jag åt en "Daily special" som under måndagarna är en Skink- och kalkonmacka. Den slank ner och min mage tackade. Blev en svängom till biblioteket innan vi gick till replokalen. Jag är arg på mig själv för att jag inte klarar av en enda simpel skitsak och det känns som att jag sekar ner de andra något... Men ångesten hoppar jag över idag, orkar bara inte. Kom hem för cirka en timma sen och det finns ingenting som lockar mer än sängen just nu, men jag höll mig från att slockna direkt så att ni skulle få läsa någonting som förhoppningsvis förgyller på något sätt.

Iiih, jag lovar härmed att jag ska skriva imorgon, min kropp är överkörd.
Peace out.


Till sist; SE DEN.
http://www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs

Kommentarer
Postat av: Emma

Chill it down honeybuns! Du MÅSTE vara frille till lan!

2007-09-24 @ 23:02:10
Postat av: veronica

Måste testa ;D

2007-09-24 @ 23:13:17
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0