It's a new day

Skrivet den: 2007-09-22 | 21:09:01
Då är snart även denna lördagskväll slut. Vad har ni alla haft för er idag? :)
Dagen började med att vi körde till stan och repade.. Det såg ungefär ut såhär:
                 
( Ber om ursäkt för kvaliteten på sista bilden, men Lisa kunde inte sitta still ;D)

Efter två timmars vibrerande bas och "skönsång" var vi tvugna att bege oss därifrån. Min kära moped hade nästan slut soppa så det bar iväg till närmsta bensinmack. Efter denna refill for vi iväg till ett stall och pratade med en del hästar, och en kärlekshistoria fick vi på köpet!

Den vita hästen (pojke) har en giant crush på den bruna (flicka) ---->
Kanske inte låter så sweet, men de stog och kramades en massa :)

Vår lilla roadtripp fortsatte och nästa stopp blev bersakiosken och mjukglass! Lisa blev jätteglad av glassen (och nej, jag talar inte om mig själv i tredje person. Lisa är en tjej från Norge) eftersom hon inte hade ätit mjukglass på hela sommaren.


Tack och hej leverpastej!
Kram!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo, om jag nu inte har gått och blivet sjuk blir det nog subway i veckan för mig med :) Pusss.

2007-09-23 @ 16:39:40
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: nettan

svar: Jaa, men de är juh de, de är juh typ sjukt juh, dom borde tänka mer på hur mycket skolan slits på oss små (A)

2007-09-23 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0