In the corner of my eye.

Skrivet den: 2007-09-21 | 01:04:09
Impulsivt. Jag måste bara fråga er den här frågan innan jag lägger mig och glömmer bort den för alltid.
Vad heter det som samlas i ögonvrån (oftast när man sover)?
Jag har då hört saker som; ögongrus, ögonkusar och sömngrus. Vad är egentligen rätt? Och har du hört något  annat jättekonstigt namn på detta otroliga fenomen?

                                   stig<3
När jag liks håller på så kan jag ju berätta hur ledsen jag är att Stig inte kommer vara med i ICA reklamerna längre.. Känns dumt att de ens fortsätter, nu är det ju bara en kvar av alla som började.
Finns det fler än jag som tycker att ICA borde hitta på något nytt?                  

Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar också Stig!
Det kommer att vara så tråkigt utan honom !
Saknar DIG STIG ! <3

2007-09-21 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0