I höst föds en ny stjärna

Skrivet den: 2007-09-06 | 17:55:13
image2 










                                                     Se Idol ikväll? Jag vet att jag ska, frågan är om du ska. Och jag tycker att du borde! :) Turen och Juryn var här i Skellefteå och letade höstens nya stjärna. Jag lär se ett par bekanta fejs och kanske även mig själv. För att bespara er en fråga så: nej, jag sjöng inte. Jag vara bara stöd åt Anna, som tyvärr inte gick vidare..

Vad tycker alla om de som har sjungit sig vidare hittills då? Jag missade programmet igår så om ni säger någon därifrån kommer jag vara helt lost. Men Erik, killen med gitarren som blev "kidappad", är en av mina favoriter :)

Jag har en vilja att överblogga, blogga för mycket. Jag hittar saker hela tiden och liksom: AH, det här kan jag ha med i bloggen! Men jag känner att jag måste hejda mig. Aja, jag hittar nog en balans i framtiden ;D
Och för alla som vill veta så var det precis som jag förutspådde; vi kommer inte alls att få datorerna på måndag. Lite småirriterande måste jag erkänna att det är men vad kan man göra åt saken. Vi börjar dock med schemat som vi fått på måndag vilket betyder att jag har sovmorgon till någon gång efter nio :)

Till sist: Finns det någon där ute som är bra på alla koder och sånt? Jag vill skaffa en annan bakgrund och header, en ny stil på bloggen, men jag fattar verkligen inte hur jag ska gå till väga >.<

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Erikoo

yoy dUdE ;D jag ska så se idol ikväll ;D
Å du, jag har sovmorron till 11.05 varje fredag, de sugiga är bara att jag ändå måste vara på skolan från 08.30 för jag bor i jävla boschen ;S
Puss å smek elzk

2007-09-06 @ 18:25:55
Postat av: Veronica

jag kan hjälpa dig när vi fått datorerna vettja :) Pussssss

2007-09-06 @ 19:27:41
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0