Guess what?

Skrivet den: 2007-09-13 | 20:33:06
Nu sitter jag här oseriöst glad vid min alldeles nya, fina apparat :D
Jag vet att jag har klagat på skolan förut, men nu är allt fint :D Har börjat skriva över anteckningarna, men tyckte att jag behövde få en paus med lite bloggande :)

Började som sagt klockan ett och då var vi på biblioteket i typ en timme innan vi for tillbaka till skolan och hade en lektion.. Historia i två timmar var väl ingen hit, men med Lina som bänkkamrat gick det fort :)
Det blev lite stressigt med påskrifter hit och dit innan jag tillslut fick datorn i mina hands :D Det var som en liten bäbis. Alldeles tjusig :)

Känns som om det är fredag, kanske har och göra med att vi är lediga imorgon. Jag ska ändå upp till stan och plugga+ köpa lite tillbehör till datorn :) Sen på kvällen har vi tydligen replokal på E4:an.

Jisses vad jag har att göra nu för tiden ;D

OCH HÖR HÄR: JAG KANSKE SKA BLI FASTER! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
nu måste jag lägga mig ner en stund.

Kommentarer
Postat av: Emma

forest? OMG!??

2007-09-13 @ 20:45:48
URL: http://emmamckie.blogg.se
Postat av: Nani

NÄEH! GRATTIS <3

2007-09-13 @ 21:10:52
URL: http://llamatoffel.blogstop.com
Postat av: Nani

NÄEH! GRATTIS <3

2007-09-13 @ 21:11:04
URL: http://llamatoffel.blogstop.com
Postat av: LisaSS

Jeanette? :O

2007-09-14 @ 11:24:56
Postat av: LisaSS

Jeanette? :O

2007-09-14 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0