Good morning!

Skrivet den: 2007-09-12 | 09:23:12
Jag ber till gud att vi får datorerna idag, jag vill ha min nu, nyss, igår!
Jag vet inte varför denna besatthet av datorn har växt fram, men det är kanske för att jag vet att skolan drar igång då (jag fattar fortfarande inte förstå att jag smått "längtar"). Det är sagt idag, men det var sagt i måndags också så jag tvingar mig själv att inte ta ut någonting i förväg, igen. Annars då? Dagen ser riktigt lovande ut, har bara svenska och engelska. Jag längtar som ett svin till engelskan, bara för att vi har Rita och hon är kung :)
Cheer- träning
ikväll och som jag längtar! :D

Nu väntar frulle och sen ska duschen besökas.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag håller med dig snyggo! Rita är grym, och jag behöver min lalalalalallaptop NU½

2007-09-12 @ 11:12:45
Postat av: Nani

I WANT MOOORE ! <3 give it to me ;D
hur gick det med cheerleadingen?

2007-09-12 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0