Godnatt kärt folk, och ni andra med för den delen.

Skrivet den: 2007-09-21 | 00:32:45
Klockan har just passerat halv ett och jag ska snart borsta tänderna.. Kvällen blev inte som planerat. Vet inte riktigt varför jag inte såg filmen, jag hade ändå inget bättre för mig.. Eller jo, jag måste erkänna att det var riktigt skönt med Hemmaspa. Kände mig som en helt ny människa efter det. Det var så skönt att jag höll på att somna i badkaret. Och en annan bra sak som kom fram när jag badade var en sak jag vill ha när jag flyttar hemifrån, en sak till mitt kommande plejs. Ni vet ett sånt där badkar som de har i filmer;
<--- Typ något sånt, vore riktigt mys! :)

Det har blivit så mörkt ute nu. Jag vet inte om jag gillar det eller inte.. När man sitter inne tycker jag att det är jättemysigt, men så fort man ska gå någonstans själv är mörkret en pina. Jag är ruskigt bra på att skrämma upp mig själv i sådana situationer dessutom... Men snart går vi mot ljusare tider, igen. Är det bara jag eller går tiden riktigt fort? Nästan så att det är för fort, jag hinner inte med..



Tänkte ta tillfället i akt och tipsa om en av mina nyfunna favoriter! Mamma kom hem med det för någon dag sen och efter en testgång var jag såld. Ett läppcerat som vårdar läpparna och samtidigt glänser, med måtta. Jag tycker att det här var jättebra för att appliceringen är lätt och det är inte jättekletigt som nästan alla andra liknande produkter jag har provat. Vet inte riktigt vad den kostar, men det är under hundralappen, och den säljs på Apoteket.

                                                                                       

Nu väntar tandborsten och sedan sängen, bloggar imorgon!
Kram!

Kommentarer
Postat av: klotter

Hösten går jätteseeeegt tycker jag. September brukar bara flyga förbi men det här året blev ett undantag.

2007-09-21 @ 07:02:57
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0