Fredag, vad händer?

Skrivet den: 2007-09-07 | 16:35:28
Sitter just nu och bara tar det lugnt, har inga planer what so ever för vad jag ska göra med resten av dagen.. Men någonting måste jag ju hitta på, det är ju fredag för tusan!  Jag säger som Emma: jag förstår inte vad alla gör på stan när vi är lediga.. Men nu ska jag inte kasta sten i glashus, jag var faktiskt där själv och här vad vad jag fick med mig hem:

image7

- Sporttopp 199:- Stadium

- Nivéa hudkräm 21,50:- Cubus

- True Match Foundation 119:- H&M

- Cotton Pads 14,50:- H&M

- Dove deodorant 34,50:- H&M

- PROFFS hairspray 24,50:- H&M


Jag klappar mig själv på axeln för att jag gjorde en bra runda på stan idag, köpte bara saker som jag verkligen behöver och hade planerat att köpa :) Vi utnyttjade även faktumet att vi får äta lunch på Calles fastän vi är lediga på fredagar och det är jag glad för! Vi fick jättegod schnitzel, den var riktigt mumsig! :D

Det var ju tänkt att vi skulle till Umeå ikväll för att se när The Breeze The Breath spelar, men det gick inte... Jag hade verkligen sett fram emot det, men tyvärr gick bussarna så konstigt...

Nyfiken som jag är måste jag fråga vad alla andra gjort under denna soliga fredag? Och hur ser kvällen ut?

Resten av denna dag är som ett mysterium i en skräckfilm och jag är den dumma tjejen som irrar runt och gör alla fel man kan göra. Nej, nu såg jag någon gå förbi med en gigantisk, blodig kniv i handen. Jag måste gå och fråga om han sett mördaren..

Puss!


Kommentarer
Postat av: klotter

Åhh jag har också gått runda på stan, köpte välbehövda grejer för cheerleadingen ;)

2007-09-07 @ 20:27:09
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0