För den som vill veta och orkar bry sig.

Skrivet den: 2007-09-17 | 23:02:41
Jag tog bort ett sms från inkorgen från min telefon idag, ett sms som jag sparat för att jag trodde att det betydde någonting. Oj, så fel jag hade. Meddelandet var fyllt av tomma ord som betyder absolut ingenting längre..
Hur kan en människa med ett hjärta i kroppen göra så? Leka med någon annans känslor som om de vore en liten boll. Hör upp: Från och med nu vägrar jag vara den där lilla jävla bollen. Jag ska bli en stor boll och njuta av att inte känna mig nertryckt. Nej, jag ska inte trycka ner på andra. Det är fel, det vore att kasta sten i glashus. Här kastar vi bara in ägg i hönshus, för gemenskapens skull.

Nu babblas det på av bara farten och jag måste gå och borsta framtanden.
Skriver imorgon om internet @ school fungerar, eller så snor jag bara emmis plats där ute på kanten ;D

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi håller äggsamheten du och jag

2007-09-18 @ 07:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0