En ekorres turdag

Skrivet den: 2007-09-21 | 23:25:14
Om ni undrar över rubriken så är det för att bussen jag åkte med i morse höll på att köra över en, men den lille stackaren hann iväg. Hade som sagt en bra dag, en rolig dag! Tack till alla som var med och made my day. Kvällen var inte lika rolig dock. Gjorde alltmest ingenting alls, i alla fall inte första delen av denna tysta fredagskväll.
Klockan tio skypade jag med Elin och vi bestämde att hon skulle komma förbi och fika bullar, ubermys! Tack Elin, du är en stjärna!

Hon for just hem och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra av mig själv riktigt... Några tips?
Smågluttar på tv:n men jag hittar ingenting som faller mig i smaken.. Och eftersom jag inte har dvd/ video i mitt rum så har jag inget annat att välja på heller..

Ska skriva lite om dagen i hälsodagboken (uppgift i Idrott) sen bloggar jag väl om någonting random :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Trevligt :)

2007-09-21 @ 23:48:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Julia

haha jaa, det är samma för mig ;/ ;D

2007-09-22 @ 01:29:49
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0