Cheerleading!

Skrivet den: 2007-09-09 | 21:05:36

Första riktiga träningen med Stingrays avklarad :D Det var verkligen skitkul! :) Har ju varit småskeptisk till det hela, men jag är verkligen glad att jag provade ändå.. Känner dock redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon, men ändå skönt, då känns det i alla fall att man gjort någonting. Som Hanna sa: "Nu känner man att man lever". Jag är grymt peppad nu och vill bara att det ska bli onsdag nu :) 
På onsdagar tränar vi gymnastik, akrobatik och dans medan vi på söndagar bygger :D
Det känns underbart att vara så peppad, var ett bra tag sen det hände...

Imorgon blir det skola, men har lite sovmorgon (kan ta bussen som går 40 minuter senare än den "vanliga"). På kvällen blir det rep med bandet ( Strange Noise From the Garden, wihih :)) Har typ inte repat på skitlänge så det ska bli jättekul :)

Innan jag går iväg för att se uppföljaren av Bridget Jones dagbok måste jag bara berätta om busschauffören på vägen hem från träningen idag :) Det var en utländsk "gubbe" och han var jättesöt! :) För det första höll han på att köra iväg men stannade för att han såg att jag desperat ville med den bussen (tack!) Och sen när jag skulle kliva av sa han "Hej då" och vinkade :) Man blir glad av glada människor vill jag lova :) Plus att det är sällan man åker med en trevlig busschaffis, i alla fall här :P

Nu väntar Bridget på att jag ska spana med henne ;D
Pusskram!


Kommentarer
Postat av: klotter

Tur du hann med bussen! Haha jag har världens träninsgvärk idaaag :|

2007-09-10 @ 10:13:16
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Emmis

hem och blogga nu!E

2007-09-10 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0