Big girls don't cry...

Skrivet den: 2007-09-18 | 19:12:47

... tur att jag är liten då för idag har jag inte fällt en tår och jag kommer mest troligt inte göra det heller!. Jag var trött och glad, som vanligt. Emma fnittrade med mig som vanligt. Alla andra tittade konstigt på oss, som vanligt. Vanlig dag, men oj så roligt! Började åtta och var microsekunder från att komma sent, det ver inte riktigt så kul. Geografi i två timmar, var inte heller så kul. Tiden gick fort och jag var glad, otrolig kombo vill jag lova. Och Harpan löser alla tråkighetssituationer man kan hamna i. Underskattat spel säger jag bara! 
Idrotten gick svinigt bra, var skitkul! :D Är inte stort fotbollsfan, men herregud vad jag ansträngde mig idag, riktigt stolt faktiskt :) Var röd i ansiktet i typ en halvtimme efteråt. Företagsekonomin var inte heller så seg som jag trodde och det gick ändå bra. Tur att jag satt bredvid Emma för hon är smart och kunde alla svar. Så mycket info i ett så litet, sött huvud att jag inte förstår det.
Dagen tog slut efter 9½ timme i skolan (jesus så mycket det låter som :|). Fick åka bil hem med Anton och Jeanette. Med mat i magen var jag nöjd och då har vi hunnit berätta om min dag so far. Hur har din dag varit? (och alla som läser, var inte rädda för att kommentera, jag bits inte.)

Jag längtar ihjäl mig till nästa helg. Jag, Emma och Lina ska nämligen partylana! :) Om vi inte lär oss något tjusigt nytt spel så blir det lan i harpan och the sims. Någonting som jag ser fram emot kanske? Yes!

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll... Några tips? Blir väl att bänka sig framför tv:n om cirkus 2 timmar för Desperate Houswifes. Vet inte om jag ska förvänta mig någonting storslaget eller bara se det för att sen. Om ni förstår vad jag menar?

Aja, off to do something ovärt.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag vet inte riktigt, men min kompis sa det iaf ;] Du har nog rätt =)

2007-09-19 @ 22:19:38
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0