Att lusa eller att inte lusa, det är frågan.

Skrivet den: 2007-09-17 | 22:00:07
Kom hem från repetionen för ett tag sen. Det gick mycket bättre än jag hade väntat mig och den bultande huvudvärken som jag hade innan har konstigt nog försvunnit helt. Tänk vad musik på alldeles för hög volym kan göra.
Jag kom och tänka på en av sakerna som jag och Emzzz snackade om i väntan på bussen tidigare idag; sex. Oväntat? Nehej, kanske inte. Men nu var det inte om vilket sex som helst, det var mer om de som bara träffar randomfolk och hoppar i säng direkt. Hur funkar det riktigt?
Och som E tyckte borde de som gör så ha en hel blandning av könssjukdomar.
"Hej, jag heter Pelle och jag har Herklaids"
Den blandningen vill väl alla ha, eller? Affärsidé om en drive- in på det kanske?
"Det räcker nog med en Flatlusare ikväll."

Nej, jag tänker för mycket, har för mycket tid.

UPDATE typ 2 minuter senare;
Så fort jag slår på tv:n är det typ någon sexspecial på femman och jag fnittrar smått för mig själv över min tajming.
*fnizz*


Förresten; Jag heter Lisa och hade min första mattelektion idag. Här är vad jag fick veta:



Kram!



Kommentarer
Postat av: klotter

Vad vill du veta? Jag finns här som din rådgivare ;)

2007-09-17 @ 22:34:51
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: klotter

HAHA OJ ja läste int ordentligt, ja trodde du bara ville ha sexråd, inte få förklarat hur players håller på, AHAHAHHA ja måste gå å lägga mig, BUMS!

2007-09-17 @ 22:36:11
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0