And by tuesday

Skrivet den: 2007-09-25 | 19:30:05
Hello allihopa everybody! Jag har en hyfsat bra dag idag. Skolan gjorde mig totalgalen och jag lost it en hel del gånger. Sorry till alla medmänniskor som fick stå ut med mig, hjärligt förlåt.. Hursomhelst så tog jag mig hem utan en skråma, om inte matteboken räknas till skadliga medel vill säga.. Sitter just nu vid köksbordet och hör från vardagsrummet hur pappa skrattar till någon serie på tv. Det är så härligt när folk i ens närhet är glada, eller hur? Skoldagen, som började 08.00, var som sagt en pain in the ass och jag är sjukt glad att veckans värsta dag är bortgjord. Inför kvällen är det inte planerat mycket. Jag ska bara ta det lugnt och njuta(?!) av den "snälla, söta, rara" huvudvärken som just byggde hus inom mig. Meeen, allting ordnar sig när jag får mysa med Greta + en påse hallonbåtar som jag köpte idag.

  <----- Sweeeeeets!

Ooops, tappade ner en liten röd båt i linnet, hold on. 
Sådärja..
Det finns väl inte så mycket mer att berätta om idag. Vad skriver man då? 
Jomen jag vet, jag kan visa er hur jag såg ut på skolfotot i går. Inte exakt, men vad jag hade på mig i alla fall! :)
               
Bara att hoppas att man inte ser ut som ett mongo i ansiktet då.

Ser hemskt mycket fram emot helgens lan med tjejerna (det ska bli av, vad pappa än säger!
And that's about it.
 
Skriver när jag kan
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Klotter

Fresch looking Lisa! ;)

2007-09-25 @ 22:46:28
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0