Update!

Skrivet den: 2007-10-10 | 23:26:35
Jag kan inte be om ursäkt igen. Kan jag? Jag måste.

Förlåt.
Förklaring:
Internetuppkopplingen hos pappa har svikit mig, men nu är jag back on track! ;D
För det första vill jag nämna länken i mitt senaste inlägg, till bloggen om hon med bröstcancer, Liv.. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Visst, det kan vara fake, alla tecken går åt det hållet, men jag kan bara inte förstå varför. Varför skulle någon göra så? Bara för att jag inte vet svaret på denna fråga vet jag inte heller vilken version jag väljer att tro på. Fejk eller inte, det får vi nog aldrig veta..

Så över till min lilla tillbakablick över dagarna som gått.
Jag hade mensvärk som höll på att bli min död (lite dramatiskt, men det kändes så) i tisdags så jag stannade hemma från skolan. Riktigt skönt  att sitta i soffan och göra bort alla skoluppgifter som jag kunde göra bort, duktigt Lisa!
Idag var jag på skolan och mina classmates hade saknat mig bigtime, eller litegrann i alla fall. Kom fram till att helgen var en dålig tid för partyparty så vad som händer de närmsta dagarna är ännu lite oklart. Kanske försvinner, who knows? Men någonting som faktiskt har gått och tappat bort sig själv är min kära telefon och vad ska jag göra åt det? Försökte ringa, men ingen svarade, ska leta imorgon.

Nu sover jag snart, ni med hoppas jag.
Kram!

Kommentarer
Postat av: klotter

Det där e sjukt, men så finns det ju sånna sicka människor i världen..tror det var en fejk-användare.

2007-10-11 @ 13:14:28
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0