Tv på plats!

Skrivet den: 2007-10-23 | 22:10:58
Äntligen! Ni såg ju mina fjuniga muskler och det fanns inte en chans att jag skulle ha klarat av att lyfta upp tv:n. Som tur var är pappa så mycket starkare än mig och plockar fram hulken inom sig när det behövs, tack för hjälpen =)  
    image112image111
(Hahaha, teliareklamskillen är too cool.)
 
Nu kan jag ha allting jag behöver utan att behöva röra mig, känner jag en våg av lathet svepa in? Oja. Men sån är jag när jag är sjuk, jag blir helt lat och orkar i princip ingenting. Det är ett mirakel att mina fingrar har orkat så mycket bloggande som de har idag! Visst har jag varit ovanligt aktiv? Har det med att jag känner mig sjuk att göra? Eller kanske den nya designen som gör underverk?..
Just ja, jag skulle ju tala om att jag är riktigt, riktigt öppen för filmtips nu! Kom igen people, ge mig ett tips på en film du tycker om, du får ju en extra läsare i form av mig själv på köpet så vad väntar du på? Gimme, gimme! (Oh no, jag börjar sjunga Britney nu, baaad!)

Har du haft en bra kväll? :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Hehe tack, vi har varit tsmns 5 år nästa år i juni.. så 4 år och nån månad =) hehe vi e ganska sena med det här för alla andra av mina vänner har redan flyttat, skaffat barn m.m. Men vi har väntat =)

2007-10-24 @ 07:59:20
URL: http://barbiedagbok.blogg.se
Postat av: Klotter

Meeh din lilla sate, släng ihop en önskelista så får du låna dem filmer jag har! BTW VI HAR FÅTT CHEERLEADINGSHORTSEN idag, ska hämta mina på söndag.

Ha en bra kväll, puuuss!

2007-10-24 @ 22:18:55
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0