Tisdagsnatt

Skrivet den: 2007-10-17 | 00:52:23
That mistake was gold and I know that without you is something that I could never do.

Har just tjockat i mig ett par muffins, eller arga gubbar som mamma kallar dem. Och ännu en gång har min mamma räddat dagen. Inte med hjälp av muffinsen, eller kanske lite på grund av det, men mest för att hon har räddat min framtid som student! Hon har nämligen dragit fram nån gammal Nationalencyklopedi- skiva från nåt år tillbaka som gör att jag har en godkänd källa som innehåller allting vi kan tänkas ska jobba med, happyface! :D

Sitter och småtittar på SATC, har sovmorgon så behöver inte ha bråttom att gå och lägga mig riktigt än. Ska knåpa klart på min feminism- uppsats så att den blir någorlunda klar och sedan blir det natti natti för min räkning.

Har du haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0