Tisdag

Skrivet den: 2007-10-23 | 13:46:01
Huvudet dunkar, inte lika mycket som i morse, men ändå.. Jag stannade hemma idag, det kändes som någonting jag behövde. Och ser ni hur duktig jag har varit?! Kanske inte, men tryck uppdatera så ska ni få se. Jag har äntligen fattat hur man gör! Kanske inte blev så jättefint och allting sitter inte riktigt som jag hade velat, men det funkar och är bra mycket roligare än standardbakgrunden jag har dragits med allt för länge. Jag måste ju tacka för hjälpen, jag hade ärligt talat inte klarat detta utan den här bloggen, thank you!

Jag har varit riktigt effektiv denna tisdag, har gjort bort spanskan och pluggat inför svenskaprovet imorgon och antagit en till utmaning, haha. Nu handlar det om var man bloggar ifrån och jag hittade utmaningen på Helenas blogg. Man skulle fota sin blogghörna och jag kan ju berätta att min inte ens är hälften så mysig som hennes!
Min blogghörna skiftar ganska ofta och dessa bilder är bara från pappas lägenhet och eftersom jag lånar någon annans trådlösa nätverk så tvingas jag sitta vid köksbordet eller ligga i sängen.

image104
Ni får nöja er med bild på min skönare hörna,
köksbordet är överfyllt av böcker så ni skulle även om jag fotade x)

Någon som har något bra tips på utmaningar jag kan anta? Haha!

Håller för tillfället på att ta emot Fucking Åmål- filmen, det var så längesen jag såg den! Har alltid tyckt om den och jag älskar boken lika mycket så det ska bli roligt när den är klar.

Har du haft en bra dag hittills? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack snälla, vad glad jag blir. Vilken mysig hörna du
har. Jag har också min dator i sängen ganska mycket. Hoppas att du har en fortsatt bra dag!

2007-10-23 @ 14:34:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Lovisa

Vad fint det blev!
Ha en bra dag och hoppas du blir bättre!

2007-10-23 @ 15:23:43
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se
Postat av: Klotter

Gaah ja hade också velat stanna hemma idag

2007-10-23 @ 19:03:55
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0