Tisdag hela veckan?

Skrivet den: 2007-10-23 | 17:13:21
Känns då litegrann så.. Har haft så otroligt tråkigt idag att det inte finns. Jag till och med pluggade lite för att ha någonting att göra, men huvudet sa ifrån och det blev lite sömn framför tv:n istället. Där har vi problemet, mitt i-landsproblem. Det trådlösa som jag surfar på räcker inte till vardagsrummet, där tv:n befinner sig, så jag tvingas välja. Jag kan inte relaxa i soffan och kika på bloggar till ljudet av ännu en intrig hos familjen Camden i Sjunde Himlen. Därav blir det väldigt tyst och jag pratar/ nynnar/ trllar ut i luften. Jag hoppas bara att ingen av mina grannar hör mig, haha! Jag gjorde en liten bildserie så ni skulle få se mitt kaotiska tv- problem:

       
(Sorry att sista bilden är så mörk, men blixt+ spegel hade sett ännu värre ut.)
Alltså, den där jättedammiga tv:n ska upp på översta hyllan (det är två hyllor till innan golvet, alltså är hyllplanet tv:n ska till väldigt högt) med hjälp av de där musklerna. Gunde Svans motto är: "ingenting är omöjligt", men jag börjar ju undra.. Kanske vore en bättre idé att vänta med flytten tills pappa kommer hem?

Jadu, se där vad en dag utan någonting kan göra med en, inte bra x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0