Stel som en kratta i ansiktet

Skrivet den: 2007-10-04 | 21:40:57
Vi har som sagt tjejkväll hemma hos Lina och det är ytterst mysigt! :) Jag njuter som en kunglighet av de ansiktsbehandlingar vi har gjort under kvällen, tack flickor (ni är utomordentligt bra!)

Dagen har varit bra, och jag peppar inför en bra helg, som även den ska spenderas med flickorna + Hampuspussmun. Fy, kan man verkligen må såhär gott på ett lagligt sätt? Usch så bortskämd jag känner mig at the moment..

Resterande delen av kvällen ska jag mysa kvar hos Lina ett tag. Sen ska jag ta bussen hem och se filmen Superbad (Supersugen) med storebror, som för övrigt är världens bästa!

Lite mer tjejsnack nu, kram!

Kommentarer
Postat av: iRiC

Kaktusfamiljen tackar ^^,

2007-10-04 @ 22:38:43
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: nettan

Ja det är han!

2007-10-05 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0