Söndag

Skrivet den: 2007-10-22 | 00:29:45
Turned in to jellybeans.

Usel
uppdatering på min blogg at the moment, ber om ursäkt. Men idag har jag ju haft fullt upp med kalas så det har helt enkelt inte funnits tid till att blogga. Bättre sent än aldrig right?

Lördagskvällen
med tjejerna var riktigt kul! Vi var helt slut efter vi hade kört singstar i en timme. Ni kanske höjer på ögonbrynen och tänker att en timmes singstar inte är en big deal, men vi kör med inlevelse! Är det en rockig låt så ska den framföras rockigt med headbang och hela köret!

Söndag och min efterlängtade födelsedag var äntligen här! Fick en hel del roliga saker i present, ska ta och fota allt imorgon då jag tyvärr glömde det idag.. Ett år äldre, 16 år har jag levt, men det känns ju inte.. Inte i någon del av kroppen känner jag att jag har levt ännu ett år, är det något fel på mig?
Kanske, kanske inte.. Who knows..
Här får ni i alla fall ett par bilder från kalaset, enjoy!

     

1. Födelsedagsbarnet herself ^^,
2. Jag ville bara visa vilken gullig tårta jag fick =)
3. Tur att alla är så glada när de får komma på kalas hos mig, haha!

Ska alldeles snart sova, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Klotter

Ohh, såg riktigt gott ut med tårtan!

2007-10-22 @ 07:22:39
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: nettan

haha, vad glada vi såg ut ;D

2007-10-22 @ 09:37:22
URL: http://nettanforest.blogg.se
Postat av: hampus

Grattis :)

2007-10-22 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0