Söndag

Skrivet den: 2007-10-14 | 23:31:12
And I don't walk when there's a stone in my shoe.

Fick mig i säng kring klockan fem imorse så det var ingen försvåning när jag vaknade halv tre. Pappa kom hem från kalaset han hade varit på i Umeå för att sedan köra vidare, jobbet kallade och nu fick han styra mot Kiruna. Han kör lastbil kanske jag ska tillägga. Jag packade ihop allting jag behöver inför veckan som kommer och for till mamma där jag möttes av glada människor. Jag tog mig ett skönt bad och sen dess har jag bara tagit det så lugnt man möjligtvis kan ta det.

Nu ska jag börja göra mig klar för John Blund, men först ska jag läsa en bok. Inte vilken bok som helst, Emmas bok! :) Vad jag har sett är det bara en inledning, men ändå. Ska bli spännande!

Med dessa ord säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0