Som en råtta i en råttfälla

Skrivet den: 2007-10-02 | 21:46:56

Precis så har jag fastnat, jag kommer absolut ingenvvart med engelskaläxan. Vi ska göra en fantasiresa var vi vill och göra exakt vad vi vill. Jag har en idé som låter finfint i mitt huvud, men när jag skriver ner den blir det bara roadkill av det hela.. Jag kommer slita mig i håret senare som de gör i alla tecknade filmer när things goes wrong. Ska ge det ett försök till om ett tag, men just nu behöver jag en paus. En konstpaus kan vi kalla det eftersom jag öppnar mina sinnen genom att blogga, eller nått.

Har just fått höra av mina kompanjoner Vanheden och Harry att jag är upptagen på torsdagskväll. Självklart är det jag som är Sickan, men du kan kalla mig smart! Hursomhelst så känns detta lilla event extreeeemt mysigt må jag säga! Tack vare detta kanske jag kan se framemot det som kvarstår av denna vecka..

So You Think You Can Dance - FINAL!                        tonight :)
Jag kunde ju såklart inte hålla mig från att kolla upp vem som vann, men don't worry, jag ska inte spoila det för er som faktiskt vill see it for yourself :)

Innan jag säger goodbye och kanske även god natt vill jag bara göra en liten efterlysning:
HAMPUS! VART FASEN ÄR DU?! Vi saknar ju dig @ School!

Såja.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: hampus

Jag är ju här lisa!

2007-10-03 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0