Sån är jag

Skrivet den: 2007-10-25 | 19:18:12
När jag väl har kommit in i mina uppsatser som jag kan skriva flyter det bara på, det är bara början som är jobbig. Men bloggpaus måste ju alla få, right?
Jag ska nog fira med någonting  eftersom det går så bra, kanske till helgen med mina dudettes!

Imorgon lär jag inte få något bloggande gjort faktiskt. Jag ska nämligen upp till skolan och göra ett prov och efter det ska jag jobba på någon punk/rock fest på kvällen.. Från 17.00- 01.30, är inte det slaveri så säg? Speciellt när man inte får betalt, men jag hoppas få träffa lite trevligt folk ändå.

Tillbaka till medeltiden nu, vi hörs lite senare, kram!
image124

Ni kan ju roa er med denna under tiden! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0