Onsdag

Skrivet den: 2007-10-24 | 13:19:59
Hemma idag igen, jag vill inte ta några risker och börja må sämre.. Så idag ska jag koncentrera mig på att skriva min uppsats om Arier, den ska in imorgon och jag har inte börjat än.. Typiskt mig..
Och jag hade trots allt ställt väckaren, jag hade tänkt försöka att inte sova bort hela dagen, men jag har inget minne av att den har ringt :P

Drömde en riktigt sjuk dröm inatt. Det började storma riktigt mycket här, regnet öste ner och det man blåste nästan iväg om man gick ut. Trots detta skulle jag gå ut och tälta, haha! Så jag gick ut och satte upp tältet (tog sisådär en timme längre än vanligt på grund av vädret) Sen somnade jag där inne. När jag vaknade hade tältet, med mig där inne, blåst upp på ett hustak mitt ute i ödemarken. Vad som hände sen vet jag inte, jag vaknade på riktigt tvärt och försökte verkligen somna om och fortsätta drömmen. Jag somnade, men drömmen följde inte med.
Har du sovit gott och kanske drömt något udda du med?

Pluggtime nu, kram!

image113 image114

Jag saknar er kamrater i skolan!
+ Jeanette & Hampe (hade ingen cool bild på er :()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0