Och så var vi tillbaka på banan.

Skrivet den: 2007-10-15 | 23:59:04
When the sun shines we'll shine together.

Det har varit lite jobbigt nu på senaste tiden inom familjen, bråk och annat otrevligt, men nu är allt bra. Jag fick prata ut med mamma ikväll och det var det underbaraste jag upplevt på länge, tack för att du finns mamma!
I stunder som den jag just upplevde inser man hur mycket det betyder, att ha någon som stöd alltså.
Livet hade varit så mycket jobbigare att gå igenom utan min familj.
Där har ni vad jag har insett på riktigt idag. Om jag skulle räkna bort allting sin min familj gör och betyder för mig skulle jag inte fungera som människa. Att jag dessutom haft turen och fått så fantastiska vänner gör att jag känner mig ännu mer bortskämd.
Allt känns bra. Nu lever vi som vi alltid velat leva, går igenom dagarna med ett leende på läpparna och njuter av varje lyckligt ögonblick.

Dåliga tankar lurar ändå in the back of my head, snart kommer ett bakslag. Det här är nämligen too good to be true, jag förtjänar inte denna lyx. Jag, Lisa Nilsson, är i dagsläget en nobody för omvärlden. Men ärligt talat: Vad gör det när allting kommer omkring? Jag är hellre en lycklig nobody än en olycklig somebody som ständigt måste komma på radikala upptåg för att stanna kvar i det "hippa" gänget.

Jag är nöjd med det mesta, är du?

Kommentarer
Postat av: Emma

Duu är en somebody för mig=)

2007-10-16 @ 07:23:38
Postat av: Klotter

Jag e också rätt så nöjd nu!

2007-10-16 @ 08:05:53
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0