Morsning!

Skrivet den: 2007-10-27 | 14:28:50
Har varit vaken ett tag, det här med att blogga har bara inte slagit mig förän nu.
Jag har sovit gott inatt, har du?
Nu idag trodde jag att det var party på G, men planerna verkar ha ändrats... igen. Hur vi än gör verkar det aldrig ska funka och det, vill jag lova, känns riktigt surt.

Sitter och ser på "Sjukhuset" på trean och de amputerade just en killes underben. Detta fick mig att undra, vad gör sjukhuset med bortamputerade kroppsdelar? Den som vet får ju gärna skriva en liten kommentar. Läskigt om de sparar allt i en container :|

Slutspekulerat, nu peppar vi tjejer!

image130
Mina mystofflor!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Nu finns det en ny guide på min sida som tar upp hur man lägger in en egen header på sin blogg. Testa gärna den och berätta om det fungerar!

2007-10-27 @ 16:14:54
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Sabor

Ser sköna ut ;)

2007-10-27 @ 19:25:26
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0