Lisa har sina glömska stunder

Skrivet den: 2007-10-25 | 19:40:23
Jag kom just på att jag skulle ha skrivit hur det gick med min så omtalade praktikplats.
Jag får under vår första praktikvecka jobba med ett projekt på flygplatsen, ska bli så otroligt kul och spännande! Och som om inte det vore nog, jag ska vara där tillsammans med Lina och Emma, det blir wonderful!
Vi ska klä upp oss till tänderna och se ut som riktigt businesswomen, den ni!

image125

Den hade inte suttit helt fel! ^^

(Bild från Shopbop)

Kommentarer
Postat av: Karin

jag tycker facebook är kul, och vad har man att dölja?

2007-10-25 @ 21:35:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

har inte så mycket med teknik att göra;) och är inte just nåt att förstå heller, är bara att fråga och leta vänner och klicka på acceptera eller ignorera:)

2007-10-25 @ 21:39:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0