I natt ställer vi om klockorna!

Skrivet den: 2007-10-28 | 02:14:28
Hade inte tänkt skriva ikväll, men jag kunde bara inte hålla mig!
Kvällen var helt okej, kunde varit bättre men kunde varit sämre. Fick ju umgås med grymt fina människor så jag ska inte klaga. Det blir nog tre fina skolår tillsammans, don't you think dudettes?

Började med att jag och Emma tog bussen hem till Lina (vi fick gå sista biten och det var jobbigt, min väska var tung.) Vi satt inne hos Lina i någon timme för att sedan dra oss ut och leta efter trevliga människor. Vi klädde upp oss och såg riktigt fancy ut, men när vi kom in till stan var ingen där. Ingen rolig i alla fall, bara någon ensam random. Och on top of this började det regna, mycket tur vi hade.. Sprang in på McDonalds och tröstade våra ledsna själar med att dela på en mellan pommes. Dansade runt på det tysta, kalla torget en stund innan vi drog hem till Lina igen (vid det här laget hade vi hittat en Emelie på vägen så hon hängde med) Blev förföljda av ett gäng killar och Emma trodde att vi skulle våldtas bigtime, men ingenting hände och när vi kom in till Lina hade jag lagomt ont i fötterna.
(Dagens lärdom: Ha aldrig bara nylonstrumpor på fötterna i ett par stövlar med klack, resultatet blir skavsår på trampdynorna.)
Bussen hem gick 23.50 och vi fick löpa sista biten för att hinna.
Den dumma bussen stannade inte där den egentligen skulle så Emmis fick gå genom ett becksvart område för att komma hem, men med mig i telefonen en lång bit borde det ha gått okej. Ingen tokig varelse får vålföra sig på lillan!

Ska väl sova nu, snart i alla fall.
Någon som har nån bra sida där man kan ta hem brushes till Photoshop?
God natt allihopa everybody!

image131
Den lilla är bara för söt! :)

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej!
Antar du Söndagshälsoutmaningen?
MVH Malena

2007-10-28 @ 09:13:18
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Lovisa

Haha, otur!

2007-10-29 @ 08:30:22
Postat av: sandra

Svar: Hej. jag opererade brösten.
kram

2007-10-30 @ 03:55:04
URL: http://hollywoodah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0