Good morning!

Skrivet den: 2007-10-25 | 10:45:59
Sitter här i handduk, har just duschat och nu ska jag börja göra mig klar inför skolan och äta någon frunch (frukostlunch). Har sovt gott inatt, hade bara lite svårt att somna.. Utvilad? Njaa... Jag önskar jag kände mig lite mer pigg och alert. Men ikväll då rackarns! Då ska jag skriva min förbaskade uppsats som en galning! Ska försöka göra bort den fort så att jag får mer tid att plugga på Företagsekonomin och Svenskan, två prov som jag ska upp till stan och göra imorgon så önska mig lycka till! :)
Har du sovit gott? =)

image121

Svenskan sitter någorlunda så det blir förmodligen det här ikväll ^^
Tyvärr är flaskan tom, men det betyder inte att jag inte älskar innehållet, tvärtom!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0