Gomorron!

Skrivet den: 2007-10-11 | 10:21:56
En solig dag, en glad dag, en sista skoldag för veckan.

Har ni sovit gott? Det har då jag, och jag unnade mig en kvarts extra sömn, orkade inte stiga upp riktigt då klockan ringde. Sitter just nu och funderar på vad jag bör göra, har ingen aning faktiskt. Bussen till skolan går 11.40 så jag har lite mer än en timme att spendera. Men jag måste vara knäpp, jag stressar alltid på morgonen. Jag kan stiga upp tre timmar i förväg och det blir ändå alltid så att jag måste stressa i slutet, det är galet.

Förresten, jag glömde skriva grattis till min storebror igår. 19 år fyllde han och snart får jag officiellt kalla honom gubbstrutt ^^,

Nu ska jag försöka få till en stressfri morgon, wish me luck!
Och en snabb fråga bara: Vad äter ni till frukost?
(Min morgonmat har börjat bli så enformig)

Kommentarer
Postat av: klotter

Jag äter alltid MAT på morron..alltså ja fikar inte..ja äter typ middagrester från gårdagen eller så lagar jag till nåt. Om det finns sånnadär köpes-matlådor äter ja det också, helst ska det vara med köttbullar i :]

Jag kan inte äta rostat bröd å sånt på morron för då blir jag hungrig efter en lektion..Då jag äter mat så håller ja mig mätt till lunch!

2007-10-11 @ 13:16:21
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0