God... ja en morgon i alla fall

Skrivet den: 2007-10-26 | 08:44:25
Jag har bara inte bestämt mig om det är en bra dag idag eller inte. Att jag ens har slagit upp ögonen såhär på min lediga dag är absurt, men ska man till skolan ändå så ska man. Jag ska inte göra Företagsekonomiprovet idag, det blir svenska istället. Bättre att göra bort ett av proven i alla fall.
Sen blir det att åka hem och ta det lugnt. Måste eventuellt sova litegrann, jag sover alldeles för dåligt när det väl är natt så jag somnade väl kring tre eller fyra..
Någon gång kring fyra måste jag börja röra mig mot stan igen och jobba, känner inte peppen då jag har sovit såhär lite heller. Men, jag skriver när jag kommer hem kring två nån gång och berättar om mina första upplevelser som biffig utslängare.

Ska fika och göra mig klar för skolan nu, kram!

image128
Emma, babe, du är snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, Jag är så het! Lycka till sweetie, jag skall in och hämta datorn, vi kanske ses?

2007-10-26 @ 09:37:33
Postat av: Sabor

Härlig kort!

2007-10-26 @ 09:39:33
URL: http://Sabor.blogg.se
Postat av: Sara

hähä:) Härlig bild!;)
ha en bra dag!
kram

2007-10-26 @ 14:13:49
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0