Glad, åhåj!

Skrivet den: 2007-10-24 | 16:01:52
Jag låter som en kraxande skata när jag försöker prata och det dunkar till och från i huvudet, men jag är glad ändå! Varför? Jo, för att jag njuter av livet just nu, vi har snart en veckas lov och jag fick veta idag att jag var näst bäst av alla i klassen på engelskaprovet! Jag tillhör därför en av ett  par stycken som får ha specialengelska för fortsatt utveckling. Och som grädde på moset så är Emma med där, puss på dig strumpan! :*

Oj vad jag är glad, så glad att jag glömmer bort att jag måste skriva min uppsats hela tiden. Men det gör ingenting, för jag ska försöka få byta från arierna till vikingatiden, känns mer som min thing. Vad gör man då man skickar en sådan förfrågan till sin lärare men hon inte svarar? Hon är tydligen hemma med sjukt barn.. Aja, jag får göra det som känns bäst.

Pappa kom just hem och jag delade min goda nyhet med honom, som direkt sken upp i ett jättestort leende och förklarade hur stolt han var =) Jag blir så rackarns glad!
Detta ska firas! Middagen blir ugnspannkaka med en kexchoklad till efterrätt, mums!

image115

Nu ska jag dra mitt strå till stacken och vispa grädden, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0