Fredag kväll

Skrivet den: 2007-10-05 | 22:24:45
Kom just hem från repetionerna inför imorgon, det gick ändå bra och jag är riktigt nervös.. För er som är nybörjarläsare i man blogg (hej, och tack för att ni läser!) så ska jag in i studion med mitt band imorgon och spela in två av våra låtar. Det är våra egna låtar dessutom! :)
Kommer mest troligt lägga ut dem någonstans när vi får dem så ni kan lyssna ;)

Jag sitter i vardagsrummet och fredagsmyser med mamma och en liten godispåse. Mamma tittar på Diggiloo (stavas hur?) på ettan och sjunger med i varje låt hon kan. De må låta falskt, men glad är hon :D
Jag love you mami! :*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Pappa sålde skotern och fick pengarna i cash :O

2007-10-06 @ 08:46:21
Postat av: Fia

Dräkten hade åkt upp lite på en tjej så magen syntes och den får inte synas när man är Junior, jätte töntigt att vi blev diskade... Den syntes liksom bara i cirka 3 sekunder... Löjligt

2007-10-07 @ 14:14:12
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0