Freaky Friday?

Skrivet den: 2007-10-12 | 18:43:41
I don't think so.

Jag bara sitter här.. Har ingenting att göra, ingenstans att fara, så jag bara sitter här. Det är tråkigast i världen då ingen är inne på MSN heller vill jag lova. Vad gör man i en situation som denna? Vad tar man sig till?
Helst av allt skulle jag vilja att klockan blev mer. Då får man gå och lägga sig (det är ju trots allt helg).
Nej, ärligt nu, mest av allt önskar jag att jag hade någon att dela denna tystnad med.

Och imorgon verkar inte bli bättre den. Då kommer jag vara totalt ensam hemma hela dagen. Inte en själ kommer vara i min närhet, fy. Jamen du, det ser jag fram emot. Inte..
Kan ingen rädda min dag?

Superhjälte sökes.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha idag känner jag likadant. I hate those days!

2007-10-12 @ 18:53:46
URL: http://starlas.blogg.se
Postat av: Veronica

Håller med dig, denna kvällen suger snopp!

2007-10-12 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0