Företagsekonomi here I come!

Skrivet den: 2007-10-25 | 22:06:39
Först av allt: Har du haft en bra kväll? :)

Sitter just nu hemma hos mamma, ska sova här inatt. Och resten av denna vecka dessutom.
Ska just börja smått plugga på Företagsekonomin. Historian är avklarad, finito, och jag är så glad för det!

Lyssnar på Plain White T's uttjatade melodi Hey there Delilah från Antons rum där han så frekvent städar, ska kanske springa över och fota lite så att ni får se vad jag menar när jag säger att han är pillig.. Jo, det gör jag.

Så, tillbaka och nu ska ni få se på en kille som städar med stil.

image126


image127

Ska dyka ner i FEK- boken nu, kram!

Kommentarer
Postat av: Klotter

Det där kallar jag städat!

2007-10-25 @ 22:31:12
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: matilda

snyggt;)

2007-10-25 @ 22:35:48
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0