Företagsekonomi A

Skrivet den: 2007-10-16 | 15:24:21
You said I must eat so many lemons, 'cause I am so bitter.
I said I'd rather be with your friends 'cause they're much fitter.


Denna lektion är inte att leka med, inte alls. Jag tog ut mig helt på gympan och är därför alldeles slut nu... Och med vetskapen om att jag med stor säkerhet kommer få ståplats på bussen hem blir mitt huvud genast 20 kilo tyngre.

En annan sak som orar mig är att vi har praktik om nån vecka och jag vet verkligen inte var jag ska fråga om plats.. Förslag anyone? Att jag dessutom inte vet var vi Thorénare får praktisera gör saken något svårare..

Jag vill bara hem nu.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo
man får praktisera vart man vill bara man får göra lite arbete inom..ja typ ekonomi osv :) Provet var svårt faktist, på grund av att det var muntligt, har svårt för det...hehe..

2007-10-16 @ 18:59:37
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0