Film- Führerns Elit

Skrivet den: 2007-10-25 | 15:03:51
image123

Elin, min so- lärare, är hemma med sjukt barn idag med så vi fick se den här filmen för att fördriva tiden. Den var riktigt bra, men jag hade gärna sett den i hemmamiljö istället. Att se film i skolan känns inte som någon höjdare, enligt mig. Men som sagt, filmen var bra och jag njöt av denna tyska film i cirka två timmar. Nu ska vi snart ha info om APU:n vi har nästa vecka, jag hoppas att jag blir placerad på ett bra ställe.

Nu är Daniel här, vi ska få veta om praktiken.
Skriver senare, kram!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var ju inte så svårt endå :] Hur gick det för dig?

2007-10-25 @ 16:53:26
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0