Ensam hemma

Skrivet den: 2007-10-11 | 18:19:57
Eftersom pappa farit till stugan där han skulle "checka läget", som han själv så vackert sa, sitter jag här och gör ingenting egentligen. Det låg en mazarin i skafferiet med mitt namn på den så jag mumsar jag på just nu tillsammans med ett glas Loka med päronsmak, goodie!
Annars är allting lugnt som i huvudet på en blomkruka. Jag vet inte om jag hade velat ha det på något annat sätt, jag är helt slut! Har tagit lite bilder idag så jag lägger ut dem senare. Hur har er dag varit? Känns som att jag borde sluta fråga, ingen svarar ju ändå..

Och hur kommer det sig att jag har roligare på skolan än när jag sitter hemma? Det har väl att göra med att sällskapet försvinner I guess, men ändå, lite roligt ska jag väl kunna ha. Finns det någonting bra på tv ikväll?

För övrigt så letar jag fortfarande efter någon som kan hjälpa mig med designen på bloggen, vänligen hjälp en förvirrad jänta.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagen har varit ganska okej faktiskt. hur har din dag varit? =)

2007-10-11 @ 18:28:18
URL: http://bs7.blogg.se
Postat av: Emmis

Jotack, en bra dag! Lite trist meen1 sj+

2007-10-11 @ 18:47:45
Postat av: Veronica

Tackar! :)

2007-10-11 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0