En lektion jag helst hade skippat

Skrivet den: 2007-10-04 | 13:33:43
Inte ens en timme har gått och jag är redan sjukt less den här samhällslektionen. Vi ska skriva ett arbete om valfri ideologi och vi har valt feminism. Problemet med min arbetsblockerare är att vi varken får använda wikipedia, mimers brunn eller susning. Detta är helt jävla otroligt cp och jag känner irritationen växa inom mig.. Är det någon annan än jag som avskyr liknande situationer?
Visst, jag har bloggat tidigare om hur jag längtade efter lite skolarbete, men herregud. Jag känner redan hur jag inte orkar med, tempot är för högt för min likelse..

Försöker fokusera på kvällens event, vi ska hem till Lina och leka nyttiga... eller... fösöka går ju ;)
Vi ska lägga ansiktsmask, måla naglarna och fixa fint i håret.

Nu ska jag fortskrida mitt arbete med denna sjujävla samhällsen och ps, emma är också irriterad, men jag laav her ändå.

Kram!

Kommentarer
Postat av: iRiC

all my trust is with nasse ^^, han fixar det nog! ps. han tackar så mkt! ^^,

2007-10-04 @ 20:35:33
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0