En gullig

Skrivet den: 2007-10-24 | 22:21:49
överraskning möttes jag av när jag var över till mamma för att hämta en papperslapp hon hade skrivit på

image120

Hon har fixat & trixat i mitt fönster så att jag ska känna mig välkommen när jag kommer på söndag. Synd att jag såg det nu då, men det blev verkligen jättefint. Tack mamsen!

Såg Greys Anatomy ikväll, ännu en serie som jag har tappat greppet om, men ikväll var det bättre än på länge. Nu händer det ju saker people! Annars har jag inte gjort så mycket vilket är riktigt synd. Att jag inte spenderar tiden bättre. Eftersom jag inte kan göra någon So kunde jag ju för guds skull ha pluggat Företagsekonomi, men sån är jag. Sista- minuten- Lisa, that's my name!

Vad jag ska göra nu är oklart, men ni ser ju om jag skriver igen ikväll.
Om inte; Sov så gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0