Efterlysning!

Skrivet den: 2007-10-11 | 15:54:01
All kunskap om hemsidor där jag kan hitta information om Mayaindianerna uppskattas a lot!

Sitter som ni kanske kan se på ännu en av Elins fantastiska samhällsorienterings- lektioner och jag tror detta är den tråkigaste hittills. Jag gör verkligen ingenting eftersom alla mina källor inte är godkända och det finns inga böcker om detta på biblioteket heller. Vad gör alla ni andra då?
Någonting som just har piggat upp mig är avnjutandet av två kinderägg, det är inte varje dag man smakar av den sötman inte! :)

Nu ska jag snart få fara hem, lycka!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Veronica

elin och sina jävla hemsidor!!

2007-10-12 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0