Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Skrivet den: 2007-10-07 | 14:33:11
Jag måste börja detta inlägg med ett stort tack till alla som var med och förgyllde min kväll igår! Måhända att det svalnade av och inte blev mycket till action alls, men jag fetsmajlar när jag tänker tillbaka ändå! :D

Vaknade hemma hos Lina i morse av att mamma ringde och sa att hon kunde hämta mig, gulle dig mami! Följde henne och handlade och när jag kom hem städade jag i mitt rum, ska till pappa ikväll och spendera veckan där :) Ikväll blir det träning för min del och jag fick veta av Hanna att vi skulle börja med träningsprogrammet ikväll, spännande värre :) Berättar såklart hur det gick när jag kommer hem. Hur har er helg varit? :)

Nu till rubriken:
Pengarna rullar inte runt som de ska, inte alls, men jag är så utomodentligt lycklig att det finns inte. Jag har ingen att kalla min egen och mysa med såhär i höstmörkret och det kan jag väl sakna, men med vänner som mina behövs det nästan inte. Jag hade så kul i helgen, och jag kommer ha kul nästa helg och jag kommer att ha kul hela gymnasiet, lyllos mig va?

Skriver sen, kram!
För övrigt så är bokbussarna söta.




Kommentarer
Postat av: Emma

Den söta, söta bussen!När var det där nu igen?

2007-10-07 @ 14:38:03
Postat av: Veronica

Ja :) tack =)

2007-10-07 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0