Desperata

Skrivet den: 2007-10-23 | 21:09:13
Filmen var lika bra som jag minns och jag tycker alltid det är skitroligt att se äldre filmer, de gjorde ju fler missar då och sättet de filmade på då skiljer sig helt från hur de gör these days.. Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska se Desperate Houswifes eller plugga, kanske lite av båda? Det brukar inte bli så mycket plugg gjort när jag mixar dessa två, men det brukar ju vara tanken som räknas, haha!
DH har redan börjat. Lynette är otrogen? Vad är detta?!
Nu måste jag se!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ooh, fin blogg lisa! :) duktigt jobbat! Hur var fek provet? :O

2007-10-23 @ 21:34:25
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0