Äntligen hemma

Skrivet den: 2007-10-12 | 15:30:04
Ännu en ledig fredag, men jag for ändå till skolan. Passade på att luncha på Calles och sedan skulle jag göra ett prov som jag misade i tisdags. Det gick nog bra, men jag hade skrivkramp som hette duga efteråt! Var ett bra tag sen jag skrev så mycket för hand. Låter snobbigt, men faktum är att jag inte orkar skriva när jag har dator.. Lathet i sin renaste form, skäms på oss Thorénbarn.
Har du haft en bra dag? :)

Jag vet inte vad som händer ikväll, jag vet faktiskt inte vad som händer alls i helgen. Verkar som att det blir en hemmahelg, men vi får väl se. Någon som har nån kul idé om vad man kan roa sig med i helgen?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Lorealparis.com

2007-10-12 @ 15:36:45
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Klotter

Min dag har vart seg som fan! Men nu väntas kompisar å filmkväll! Har du hittat på nå kul än?

2007-10-12 @ 18:25:36
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0