Äntligen Fredag!

Skrivet den: 2007-10-05 | 13:09:19
Riktigt skönt med helg nu, eller vad tycker ni? :) Jag vaknade för ungefär en timme sedan och ska snart göra bort lite skolarbete. Förresten, finns det någon som vet var man kan få information om feminism utan att använda wikipedia, susning eller mimers brunn? Tacksam för svar!
Jag ser mycket fram emot denna helg då massor med spännande saker är inplanerade. Imorgon på dagen ska jag spela in i studio med bandet och på kvällen blir det att hitta på någonting med Emma, Lina och Hampus, nice! :)
Söndag vet jag inte riktigt vad som händer, men man ska inte klaga på ledighet :)
Hur ser er helg ut? =)

Nu måste jag återgå till studierna, kram!



Kommentarer
Postat av: hampus

Lördagen kommer bli bäst!

2007-10-05 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0