Ännu en ursäkt från mitt håll..

Skrivet den: 2007-10-01 | 13:02:30

Förlåt, förlåt, förlåt- ett mycket använt ord i min blogg.. Men jag har mina anledningar till min inaktivitet, jag har varit i stugan. Inte så långt från civilsationen, men tydligen långt från allt som har med trådlösa nätverk att göra. Men det var ändå riktigt härligt, jag fick en hel del skoljobb gjort och gick ut på en höstpromenad med min käre far, gulle dig pappa! Mammavecka i veckan och lillebror gick mig på nerverna redan i morse.. Känns som att jag kommer att spendera lite tid i pappas lägenhet i veckan ändå..
Lanet var KING! Bilder lovas, och kommer snart.. Ska fixa det så fort jag kan :)

Sitter just nu på mattelektionen, har inte så stor lust att arbeta, men måste man så måste man.. Ska stanna kvar på skolan idag, precis som alla andra måndagar.. Är väl inte så pepp inför repet ikväll. Varför är en fråga som förblir obesvarad för er, jag vet exakt, men vill inte namedroppa så mycket så tidigt i min bloggkarriär.

Nu ska jag dyka ner i matteboken igen.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0