Torsdag, igen.

Skrivet den: 2007-11-15 | 21:02:26
Och det är med en suck jag säger igen ska ni veta. Varför vill tiden inte vara på min sida?
Slow down, wait for me.

Stannade hemma från skolan idag. Måste väl säga igen där med, kom igen nu Lisa, du kan inte vara hemma så fort vinden vänder sig åt fel håll och regnet piskar dig i ögonen.
Livet fungerar inte så, det vet jag och jag ska bättra mig.
Men jag har trots allt varit effektiv och pluggat bort en massa. Listen to this: Jag har till och med gjort bort en uppgift som vi inte har haft genomgång på, mohahah.

Ska plugga lite spanska och företagsekonomi nu, inte båda samtidigt dock, men jag pluggar bäst om jag switchar till någonting annat ett tag =)
Ha en bra kväll, kram!

image152
Ge mig sommar och Patricia nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0